Makelhoeve 3, 2431 Veerle 014 84 06 63 maekelhoeve.be

Hoe maak ik een MyMaekelhoeve account aan? 

  • Wanneer u een reservatie hebt geplaatst kan u met dat e-mailadres een account aanmaken, volg de stappen op de website. 
  • Klik hier om een account aan te maken of om u in te loggen. 

Wat na het plaatsen van mijn reservatie?

  • U zal een bevestigingsmail ontvangen met alle gegevens van de reservatie en de betaalvoorwaarden.

Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

  • Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is de reservatie niet definitief of afgerond. Neem bij vragen contact met ons op.

Wanneer dien ik te betalen? 

Tot wanneer kan ik aanpassingen doen? 

  • Tot 15 dagen vóór het event, de 14e dag dient alles betaald te worden, nadien kan u zelf geen aanpassingen meer doen. 
  • Aanpassingen kunnen enkel via mail aangevraagd worden door de contactpersoon, tot 2 dagen vooraf kan dit kosteloos via [email protected]

Hoe zit het met een annulatie?

Kan ik een factuur krijgen van mijn betaling? 

  • Ja, u kan bij uw reservatie of achteraf in uw MyMaekelhoeve-account uw facturatiegegevens ingeven en aanvinken dat u een factuur wenst. Dit zal opgemaakt worden na het event. 

Wat moet ik doen met een cadeaubon of voucher? 

  • Dan kan u contact met ons opnemen en wij genereren voor jou een kortingscode dat u kan invullen bij de reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account. 
  • Bestaande codes of geschenkbonnummers werken niet in dit reservatieplatform. 

Wanneer kan u ons bereiken?

  • U kan ons steeds bereiken via mail of telefonisch op maandag en donderdag van 12u00 tot 17u00 op het nummer 014/840663