Hoe maak ik een MyMaekelhoeve account aan?
- Wanneer u een reservatie hebt geplaatst kan u met dat e-mailadres een account aanmaken, volg de stappen op de website.
- Klik hier om een account aan te maken of om u in te loggen.
Wat na het plaatsen van mijn reservatie?
- U zal een bevestigingsmail ontvangen met alle gegevens van de reservatie en de betaalvoorwaarden.
Wat als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
- Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is de reservatie niet definitief of afgerond. Neem bij vragen contact met ons op.
Wanneer dien ik te betalen?
- Ten laatste 14 dagen vóór het event, zie hier onze betaalvoorwaarden Zondagslunch
Tot wanneer kan ik aanpassingen doen?
- Tot 15 dagen vóór het event, de 14e dag dient alles betaald te worden, nadien kan u zelf geen aanpassingen meer doen.
- Aanpassingen kunnen enkel via mail aangevraagd worden door de contactpersoon, tot 2 dagen vooraf kan dit kosteloos via [email protected]
Hoe zit het met een annulatie?
- Lees hier de annulatievoorwaarden: annulatievoorwaarden Zondagslunch
Kan ik een factuur krijgen van mijn betaling?
- Ja, u kan bij uw reservatie of achteraf in uw MyMaekelhoeve-account uw facturatiegegevens ingeven en aanvinken dat u een factuur wenst. Dit zal opgemaakt worden na het event.
Wat moet ik doen met een cadeaubon of voucher?
- Dan kan u contact met ons opnemen en wij genereren voor jou een kortingscode dat u kan invullen bij de reservatie of achteraf in jouw MyMaekelhoeve-account.
- Bestaande codes of geschenkbonnummers werken niet in dit reservatieplatform.
Wanneer kan u ons bereiken?
- U kan ons steeds bereiken via mail of telefonisch op maandag en donderdag van 12u00 tot 17u00 op het nummer 014/840663